Retourbeleid

Annulering

We accepteren de annulering van een bestelling voordat het product wordt verzonden of geproduceerd. Als de bestelling wordt geannuleerd, ontvang je het volledige aankoopbedrag terug. We kunnen de bestelling niet annuleren als het product al is verzonden.

Retourneren (indien van toepassing)
We accepteren het retourneren van producten. Klanten hebben het recht om een retour aan te vragen binnen 14 dagen na levering van de goederen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten. Om je retourzending af te ronden, hebben we een kassabon of aankoopbewijs nodig. Neem contact op met onze klantenservice om er zeker van te zijn dat je het pakket naar het juiste adres stuurt.

Opmerkingen
Op maat gemaakte of gepersonaliseerde artikelen komen niet in aanmerking voor een 14-dagen restitutie.
Als de retourzending wordt veroorzaakt door de consument, is de consument verantwoordelijk voor de verzendkosten. De hoogte van de kosten is afhankelijk van het expresbedrijf dat u kiest.
Als de ontvangen goederen om onze redenen beschadigd of onjuist zijn, is de consument niet verplicht om de verzendkosten om deze reden te dragen.

Er worden geen herstockeringskosten in rekening gebracht aan de consument voor het retourneren van een product;

Terugbetaling (indien van toepassing)

Zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, sturen we je per e-mail een ontvangstbevestiging. We zullen je ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling. Als de terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt het bedrag binnen een bepaald aantal dagen automatisch teruggestort op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode.

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat je terugbetaling officieel is geboekt. Neem vervolgens contact op met je bank. Het duurt vaak even voordat de terugbetaling is geboekt. Als je dit allemaal hebt gedaan en nog steeds je restitutie niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@caracen.com.
Neem contact op met onze klantenservice op info@caracen.com voor het retouradres.